در کمپین هیجان انگیز زیگوکمپ، زیگو بخر، سفر ببر!

در فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ تجهیزات طبیعت‌گردی را با تخفیف بخرید و یکی از ۳ برنده کمک هزینه 15.000.000ریالی سفر طبیعت­گردی شوید.

زیگوکمپ، فروشگاه اینترنتی تور و تجهیزات طبیعت‌گردی که از مهر ماه 1399 آغاز به کار کرده است با راه‌اندازی کمپینی با نام «زیگو بخر، سفر بِبَر» شرایط مناسبی را در اختیار طبیعت‌گردان عزیز قرار داده است.

 همانطور که در بخش اخبار ژوبین آمده، در طی کمپین زیگوکمپ کلیه تجهیزات طبیعت‌گردی با تخفیف 7٪ ارایه می­شوند. همچنین به کلیه خریداران در دوره کمپین هدیه­ای از طرف زیگوکمپ ارسال می­شود و در نهایت همه خریداران در قرعه­کشی کمک هزینه سفر طبیعت­گردی شرکت می­کنند.

امیدواریم شما یکی از 3 برنده این کمپین باشید.

در کمپین هیجان انگیز زیگوکمپ، زیگو بخر، سفر ببر!

در زیگوکمپ چه می‌گذرد؟

فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ در دو فاز اصلی «فروش تجهیزات طبیعت‌گردی» و «تجمیع و معرفی تورهای طبیعت‌گردی» فعالیت می‌کند.

فروش تجهیزات طبیعت‌گردی

زیگوکمپ فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی است و شما می‌توانید با بررسی و مقایسه کالاها، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

این تجهیزات شامل انواع چادر مسافرتی، کیسه خواب، کوله‌پشتی، پتو و زیرانداز، کفش و پوتین، عصا و کلنگ کوهنوردی، تجهیزات پخت و پز در طبیعت، عینک دستکش و کلاه، پانچو و بادگیر، ظروف مسافرتی و دیگر لوازم کوهنوردی و کمپینگ، جهت استفاده طبیعت‌گردان، کوه‌نوردان و علاقه‌مندان به کمپینگ است.

ویژگی‌های خرید از فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ به شرح زیر است:

  • تنوع اقلام و تجهیزات
  • ارائه مناسب‌ترین قیمت
  • ارائه بهترین کیفیت
  • امکان بررسی و مقایسه کالاها
  • دسترسی به شرح کاملی از ویژگی‌های تجهیزات و لوازم
  • بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان زیگوکمپ برای انتخابی بهتر
  • نقد و بررسی تجهیزات و لوازم طبیعت‌گردی

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ به آدرس zigocamp.com علاوه بر تهیه لوازم موردنیاز خود با قیمت مناسب، هدیه‌ای به رسم یادبود از زیگوکمپ دریافت و شانس خود را برای برنده شدن یک سفر مهیج امتحان کنید.

تجمیع و معرفی تورهای طبیعت‌گردی

یکی از بخش­های زیگوکمپ سامانه تجمیع و معرفی تورهای طبیعت‌گردی، آفرود و کمپینگ است. این بخش با توجه به عدم وجود یک سامانه جامع و قابل اعتماد در اکوسیستم گردشگری ایران طراحی و پیاده سازی شده است.

در حال حاضر تورهای گردشگری از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای خود می‌کنند و این امر منجر به عدم اطلاع‌رسانی صحیح و مغفول ماندن بسیاری از تورهای گردشگری و کمپینگ شده است.