تعامل با استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اینوتکس

هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس برای ژوبین ارتباط استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه گذاران را در بر داشت.

نمایشگاه اینوتکس که محلی برای گردهم آمدن فعالان حوزه فناوری و نوآوری است، شاهد حضور تعداد زیادی از استارتاپ‌ها، شتاب‌دهندگان و سرمایه‌گذاران بود.

استارتاپ‌های مختلف با موضوعات متنوع در دو سالن ۴۰ و ۴۴ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران که نمایشگاه اینوتکس در آن برگزار شد، حضور داشتند.

بنیان‌گذاران و مدیران برخی از این استارتاپ‌ها در غرفه ایده‌پرداز ژوبین در نمایشگاه اینوتکس حضور یافتند تا در مورد توسعه بازار محتوای دیجیتال در ایران و چالش‌های موجود بر سر انتشار و درآمدزایی محتوا به گفت‌وگو بپردازند. از سویی کارشناسان و مدیران ژوبین نیز در غرفه برخی از استارتاپ‌ها موجود حاضر شدند تا ضمن برقراری ارتباط، پیرو ظرفیت‌های موجود در بازار محتوای دیجیتال گفت‌وگو کنند.

در این گفت‌وگوها دوجانبه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و زیرساخت‌های ژوبین برای نشر و درآمدزایی محتوای استارتاپ‌ها ارائه شد و استارتاپ‌ها نیز قابلیت‌ها، نیازها و چالش‌خای خود را بیان کردند.

همچنین ژوبین در غرفه کافه‌‌سرمایه نمایشگاه اینوتکس حضور یافت تا با بنیان‌گذاران استارتاپ‌های حاضر در این کافه برای بررسی طرح آنها و تامین سرمایه مورد این کسب‌وکارهای نوپا گفت‌وگو نماید.

از سویی شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ در جلسات متعدد با مدیران ژوبین دیدار کردند. در این دیدارها فرصت‌های مناسب برای توسعه همکاری در بستر نشر و درآمدزایی محتوا، توسعه بازار محتوای دیجیتال در ایران و افزایش سهم تولید محتوا از اقتصاد دیجیتال بحث و تبادل نظر شد.

ایده‌پرداز ژوبین با در اختیار داشتن سه بازار نشر محتوا با نام‌های «چارخونه»، «پارس‌هاب» و «گلکسی‌اپس» زیرساخت‌های مناسب برای نشر و درآمدزایی از محتوای دیجیتال را در اختیار دارد. همچنین این شرکت ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی مهمی را در اختیار ناشران و توسعه‌دهندگان محتوا قرار می‌دهد که از این میان می‌توان به سامانه فضای ابری «ابروید» و سامانه تحلیلی «آماروید» اشاره کرد.