گپ‌زدن ژوبین با فعالان فناوری در اینوتکس

غرفه ژوبین در اینوتکس  به محلی برای گپ‌زدن با فعالان حوزه فناوری و نوآوری تبدیل شد.

نمایشگاه‌های کسب‌وکار محورفرصت مناسبی برای همکاری‌های دوسویه است. مسئولان شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و کسب‌کارهای مختلف سعی می‌کنند با حضور به عنوان غرفه‌دار یا بازدیدکننده از فرصت دیدار فعالان حوزه مرتبط با نمایشگاه استفاده مناسب داشته باشند.

نمایشگاه فناوری و نوآوری(اینوتکس) نیز در این دسته از نمایشگاه‌ها قرار می‌گیرد. به همین‌خاطر یکی از مزایای نمایشگاه اینوتکس، قرارهای کاری و تجدید دیدار با فعالان و بازیگران برجسته حوزه فناوری و نوآوری است.

این گفت‌وگوها اغلب باعث رخدادهای مثبت و خوب در فناوری کشور می‌شود و ارائه محصولات و خدمات جدید به بازارکشور را در بر دارد. از طرفی زمینه  اطلاع بیشتر شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها از شرایط موجود در بازار فراهم شده و زمینه‌‌ساز ایجاد ظرفیت‌های جدید مورد نیاز حوزه‌ها می‌شود.

غرفه ژوبین در این روزها شاهد حضور مدیران و بنیانگذاران استارتاپ‌ها و شرکت‌های برجسته و نوآور است. این گفت‌وگوها دو یا چند جانبه دستاوردهایی را دارد که در نهایت منجر به خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان و کاربران می‌شود. رهاورد این مذاکرات و دستاورد آن، خبرهای خوبی است که در آینده خواهید شنید و از مزایای آنها بهره‌مند خواهید شد.